Mars 2011...

2015-12-24 / 21:01:49
Jag lever som i en bubbla
som jag inte kan ta mig ur
där döden bak min axel 
ständigt står på lur


Jag ställer döden frågan
vad vill du egentligen mig....
 
Dessa ord hade jag börjat skriva i ett utkast men inte publicerat...Sådana känslor det river upp. Dagen idag har varit bara skit nästintill rätt igenom. Ruinens brant. Julledigt från jobbet några dagar och jag hinner känna efter, känna smärtan som aldrig förvinner och saknaden och sorgen efter det som aldrig blev.... Svackan har egentligen pågått länge men jag tror jag är ganska bra på att dölja hur jag mår, det är bara det att till slut blir det bara nog....
 
Jag saknar honom,jag saknar honom så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Och jag känner mig så himla ensam fastän jag har så fina vänner, nära och kära....Jag känner mig helt slut. Och så himla trött....
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Hej
Halkade in på din blogg. Jag förlorade min dotter för tre veckor sedan, endast 7 år gammal! Försöker finna tröst och ett hopp om att man en dag skall må bättre, men inget kommer ju någonsin bli sig likt igen!! Förstår din saknad!!

Svar: Styrka och mod till er...det får inte hända men ändå gör det det...alldeles för ofta...💕
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2015-12-24 / 22:01:14
Postat av: Anonym

Tack 💕 Ja det är så ofattbart!

Svar: Hur går allt?
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2015-12-25 / 08:37:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: