Sen senast....

2013-06-16 / 20:51:00
 
Sedan senast har vi varit över i Fredrikshamn, det var underbart väder, och som balsam för själen att stå ute på däck i solskenet...Tyvärr bajsade en fågel på Leo precis när han åt sitt danska wienerbröd.... :)
Jag tänker att där borta i horisonten där finns Anthony, den tanken värmer....
 
 
Vi har stått på megaloppisen och sålt saker vi ändå inte ville ha...och fick ihop 1507 kr för en arbetsdag...
 
            
 
Fixat och trixat med terassen har jag gjort också...Jag har ju turen att ha en fin central lägenhet med en väldigt stor balkong/terass...I love....
 
 
Självklart har vi även varit hos finaste Anthony...Vi saknar honom, precis hela tiden...
 
                                    
Jag har premiärhängt tvätten utomhus, premiärgrillat och varit på dop i Frölunda kyrka....
 
 
Vi har åkt båt vid flera tillfällen över till Eriksberg för att äta fisk eller äta marängtårta hemma hos en vän...
 
 
Den blev sinnessjukt god, och vi åt tills vi mådde lite illa.....
 
                                                  
Vi har varit ute i solen en väldans massa och blivit ännu brunare........
 
 
Och idag var vi på namnkalas på Gunnebo slott, vilken fantastisk omgivning.....
 
Detta är en bråkdel av hur vår senaste tid har sett ut, förutom det vanliga med att arbeta, gå i skolan och allt det där....♥
 
 
Kommentarer!
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Skönt att ni tar er för saker att göra.....tror att vi hade gått under av sorg och saknad för längesedan om vi inte levde här och nu.Ska till Drottning Silvias sjukhus någon gång efter Midsommar för att överlämna glasscheckar till barnen.Ha det gott!!!Hälsa Leo,kram Kia

Svar: När ska du dit då? kanske hinner vi ju träffas då....Jag måste verkligen ta mig för att göra saker med leo framförallt....Kram
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2013-06-16 / 23:17:46
Postat av: Kia(ängeln Simons mamma)

Hej,mejla mej så får du reda på när.Kram Kia

Svar: ok....kram
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2013-06-18 / 22:42:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: