Igår...

2012-07-08 / 11:36:37
....så satt jag och gick igenom ett USB som jag fått från skolan med bilder på Anthony, både tagna av honom själv men även tagna av andra...Jag tittade på dem ganska nära inpå han lämnade oss, och har alltså inte tittat på dem sedan dess...Nu tog jag ett djupt andetag och gjorde det igen...Det var tungt, ledsamt och det är så himla fel att det blev så här...Vet att jag sagt det förr....jag vill verkligen göra om och göra rätt...Men det går ju inte....Jag saknar honom så ofantligt mycket. Igår var en tung dag....idag åker vi och tänder ljus hos honom....
 
 
Kommentarer!
Postat av: Maria

*kramar om*

Svar: Tack...kram
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2012-07-08 / 14:47:59  | URL - http://missmanic.se
Postat av: änglamamman

Själv kan jag inte titta på kort på Adriàn än, undrar om jag nånsin kommer att göra det. Tycker det var väldigt stark gjort av dig. Många styrkekramar.

Svar: Nä, det är ju inte lätt direkt....undrar om det någonsin kommer bli det...fortfarande är jag där där man nästan bara känner smärta när man kollar på foton...Längtar efter den tiden när man känner att minnena bara är fina...När det inte gör lika ont längre att titta på korten....Låna du "dikten".....Jag hittade den på nätet....Kram
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2012-07-08 / 23:13:59  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: