Trött och händelserik dag....

2012-01-28 / 22:30:27




Ingen vidare förklaring behövs väl egentligen...Saknaden är tung....



Imorse var vi till frisören och klippte av alla Leos lockar....



Såhär kan det gå när man är 10 år och vill bestämma själv hur man ska se ut....

Sen var vi iväg till Ikea med min storebror och min brorsson...inhandlade det säkert alla i sveriges befolkning lägger i vagnen när de är där...vad tror ni jag syftar på? Sen blev det lite nytt porslin att äta på, en vattenkaraff, lite badrumsmattor och handdukar...Väl utanför blev det obligatoriska korven till Leo, och pizzaslice till mig....

Sen hem för att städa litegrann och för att sedan invänta min lillebror som skulle komma på middag med sin tjej...Sent julklappsbyte, god middag och ännu godare kladdkaka efter...Så nu känns det som om det ska komma ut ur öronen nästintill....

Imorgon blir det bio med Leo...Alvin och gänget lutar det åt...

Sov gott!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: