Själsligt trött

2012-01-24 / 19:42:15
Djup saknad...Livet går vidare....för andra....
Kommentarer!
Postat av: Mimmi - Änglamamma till Lilly <3

Ja låna dom raderna nu :)



Ja så känner jag också, skulle jag älska mitt barn mindre för att jag "klarade det" då?! usch... folk kan inte tänka.

Kommenterat - 2012-01-24 / 20:13:18  | URL - http://mimmiastrom.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Ja jag hittade till din blogg via Mimmi :) Jag läste hennes kommentarer och hittade till dig via den vägen :)



Ja det är bara en annan änglamamma som verkligen kan förstå smärtan och att det tar tid att komma igång och fungera igen. Och sånt får ta tid! Ja man behöver verkligen all hjälp och stöd man kan få <3 Styrkekramar!

Kommenterat - 2012-01-24 / 23:31:47  | URL - http://anglamammanelin.blogg.se/
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Tänker på dej Maria.Har köpt ett silverhjärta med ett hål i ifrån Barncancerfonden.Hålet symboliserar bl.a saknaden efter våra älskade barn.Vi kommer ju för alltid ha ett "saknadshål" i hjärtat.Sköt om er du och Leo.Vi åker snart till Tauritodalen på Gran Canaria.Leif hälsar.Kram Kia

Kommenterat - 2012-01-25 / 11:12:20
Postat av: Tonie

Hej Maria,jag håller med dig,Birro har skrivit en artikel i en av kvällstidningarna om sorg idag,det är väl så det känns att man inte riktigt kan sörja,det passar inte in i vårt stressade samhälle.Tror det var Expressen han skrev i.

Många varma kramar

Kommenterat - 2012-01-25 / 18:05:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: