Trött och ledsen....

2012-02-02 / 21:27:59
Nej...jag är inte tapper, och jag är inte stark....jag vill inte vara stark, jag vill inte bara behöva bita ihop, aldrig hinna eller kunna ta tag i min sorg och saknad efter mitt barn. Bara finnas, bara svara det som förväntas av en efter två år...Jag vill bara skrika, skrika tills jag inte har någon röst kvar och gråta tills tårarna tar slut...Men de tar aldrig slut, men en del av mitt liv tog slut...Just då....
Kommentarer!
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Vet hur du känner Maria.Tårarna tar aldrig slut och ordet VARFÖR finns där hela tiden.Vissa dagar är jobbigare än andra.Det värsta någon kan säga är att nu måste det väl kännas lättare för det har ju snart gått 4 år sedan Simon gick bort!!!???Ska man någonsin kunna "radera bort"sitt barn???En del människor är bara för mycket.Vad vet dom om sorg och saknad?Absolut ingenting för då säger man inte något så korkat.Ha det så bra ni kan,krama Leo ifrån oss.Kram Kia

Kommenterat - 2012-02-03 / 11:18:58
Postat av: Maria

KRAM

Kommenterat - 2012-02-03 / 18:52:49  | URL - http://missmanic.se
Postat av: Alexandra

Massa kramar till dig <3

Kommenterat - 2012-02-04 / 09:28:19  | URL - http://whattowear.blogg.se/
Postat av: änglamamman

Styrkekramar.

Kommenterat - 2012-02-05 / 22:32:39  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Loke

Saknar min fina Maria.

Kramar från oss!!!

Kommenterat - 2012-02-08 / 13:28:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: