Sen sist....

2012-08-16 / 20:15:00
 Blogg.se appen har inte funkat till att lägga in bilder och med ens blir allt så mkycket jobbigare....Men, here we go....
 
 
Haft sjukt svårt att sova om nätterna, inte blir det lättare när det är så ljust när man ska sova...fast å andra sidan vill man ju inte att det ska bli mörkt....
 
 
Äntligen fått blommor på tomatplantan, hinner det bli några tomater? Det är ju frågan....
 
 
Fått dille på Washitejp men även fått dille på.....
 

  ...keso och makrill....
 
 
Haft fullt sjå att städa upp strössel, Leo hade haft det på sin glass, inte satt på locket ordentligt...Och sen kom jag och lyfte på burken...
 
Införskaffat mig mer Washitejp...
 
 
Käkat lunchen utomhus på lekplatsen....
 
 
Börjat inreda en arbetshörna....
 
 
....och därmed varit på Ikea vid några tillfällen....
 
 
....på Ikea fann jag denna klämspot att rikta på arbetshörnan när jag sitter och jobbar vid den...
 
 
Vi har hunnit med att vara höstförkylda och druckit mängder med kärleksthè...
 
 
....vi har också varit på namnkalas...och då såg jag ut som en 5-åring i håret, om man bortser från några grå hårstrån...
 
 
 
Fått dille på inredningtidningar...
 
 
Funderat på varför Leo ställer mjölken så där konstigt....
 
 
Druckit lyxcola och ätit god banana split....
 
 
Varit på loppis och köpt "tattoo-tidningar"
 
 
Varit ute mycket i solen...
 
 
Varit i domkyrkan och tänt ljus för alla änglabarn...
 
 
Har också varit tillsammans med en vän och ätit på Heaven 23, i Gothia Towers...Det var en försenad
35 årspresent...
 
 
 
Unnat mig öl med vänner och en donut utan Leo....
 
 
Inrett balkongen och fått ett fint balkongbord med stolar till skänks...Tack....
 
 
Varit med och planerat en möhippa, och sett bruden i sin valda klänning....
 
 
Varit på TGR x antal gånger som ju nu finns på Avenyn...och köpt en rosbuske och sedan tagit kål på den, som vanligt....
 
 
Letat efter solen och fått en bränna, och lovat mig själv att bli bättre på att använda mina Mary Kay...de var ju inte gratis....
 
 
Varit på Välen för sista gången hos vänner, de har nu sålt sitt fritidshus och köpt riktigt hus istället...
 
 
Sen har vi slappat en hel del också...och det har varit skönt....
 
På återseende....Maria&Leo
 
Kommentarer!
Postat av: happyvardag

Vilken härlig tripp via bilderna. Underbar tejp...var köper man sådan? Jag är ju inte så himla pysslig egentligen, men....
Kram på dig sötnos...

Svar: Claes Ohlson finns de...Kram
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2012-08-17 / 21:14:37
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Underbara bilder Maria...skönt att du bloggar lite mitt i allt elände.Har förstått att du pysslar en hel del vilket är jättebra.Här är det ganska så tyst och rofyllt.Leif jobbar för fullt inför skolstarten och vi har som du ångest för att sova.För varmt,för tyst och det är så tråkigt utan våra älskade ungar.Min tå läker bra och nu vill dom bara se mej 2ggr/vecka istället för varje dag.Ge Leo en kram från oss.Kramar och tankar Kia

Kommenterat - 2012-08-17 / 22:38:10
Postat av: Anne

Alltid roligt att ramla in hos dig, kan du inte komma hem till mig med en pensel och få färg i köket som är för vitt, jag ger dig fria händer ;) Kram på dig

Kommenterat - 2012-08-25 / 12:32:05  | URL - http://tassartyst.com
Postat av: Tonie

Hallå förlåt Maria men måste bara säga att du måste ta bort tjyvskotten på tomaten,dom små skotten som kommer i vecken & snor all näring,jättefina bilder kram Tonie

Kommenterat - 2012-08-27 / 19:38:48
Postat av: MissManic

Hur är det med dig nu för tiden, jag saknar dina ord.

Kramar

Kommenterat - 2012-10-04 / 22:37:43  | URL - http://www.missmanic.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: