Zombie

2011-09-07 / 21:28:37


Idag har jag varit hos Anthony,tände ljus och plockade vissna blommor. Regnet stod som spön i backen så att vattna var ju inte ens att tänka på. Ångesten lamslår emellanåt och jag orkar inte ens tänka på att blogga...Arbetar sedan 22 augusti heltid och detta tar näst intill musten ur mig...Jag har ju inte arbetat heltid sedan Anthony var sisådär mellan 1-2 år...Sedan har jag valt att istället vara hemma med barnen och då arbetat allt mellan 75-90%. 90 arbetade jag inte förräns de var större, Anthony var ca 8 och Leo 6...Så visst känns det att nu arbeta heltid, när man dessutom inte mår helt okej heller...Men vad gör man? Så därmed bloggpaus, och den lär väl fortsätta ett tag till...Återkommer när energin infinner sig....Om den nu gör det igen....
Kommentarer!
Postat av: Tonie

Skönt att du är tillbaka Maria,men jag förstår att du inte orkar skriva så ofta.

Många varma energikramar.

Kommenterat - 2011-09-08 / 07:55:55
Postat av: Sara T

KRAM

Kommenterat - 2011-09-08 / 10:08:26
Postat av: Maria

Önskar jag hade magiska ord som fick dig att må bra - må så bra det nu går när man förlorat det finaste man har.

Jag brukar tänka att jag är glad att du har Leo, då är du inte helt ensam..

Inte för att det går att jämföra så, men jag hoppas att du förstår vad jag menar.



Vad jobbar du med förresten?



Massa kramar!

Kommenterat - 2011-09-09 / 20:05:22  | URL - http://fawkes79.wordpress.com
Postat av: d

Ta hand om dig själv Maria. Förstår om det är tufft. Hälsa den lille store killen.

Kommenterat - 2011-09-11 / 11:25:49  | URL - http://dj4star.se
Postat av: Hannas pappa

Heltid...?

Varför ska vi tvingas in i en procentsats vi varken klarar av eller vill ha???

Livet måste få andra prioriteringar - även i samhällets perspektiv.

Massmis med

Niklas

Kommenterat - 2011-09-14 / 21:51:27  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: