Paparazzi

2011-09-22 / 21:37:18




Leo: Kan du engelska också?
Maria M: Ja, det kan jag, har du börjat läsa engelska i skolan?
Leo: Ja
Maria M: Kan du säga någonting på engelska?
Leo: Hello, how are you?
Maria M: Fine thank you, and you?
Leo: (tittar på mig) Mamma, vad sa hon nu?

Vi lämnade "ostkrokar"...Som alla andra...varför vara orginell? Vi skulle köpt chips istället....


Kommentarer!
Postat av: Hannas pappa

Hej Maria,

Läste jag rätt - jobbar du heltid? Jag har planer på att börja jobba 40% i oktober och det är lagom fördelning. Men jag befinner ju mig i en annan situation än du eftersom jag är pappaledig resterande. Jag vet ärligt talat inte hur jag skulle ha kunnat hantera mit liv utan denna möjlighet, ja gåva. Tar elefanten pauser?

Återkommer inom kort,

Massmis med

Niklas

ps Dialogen mellan Leo och Maria M är ju störtskön!

Kommenterat - 2011-09-22 / 22:53:37  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Malin ef

Så kyligt av Leo. Att våga är för mig svårare än att kunna ibland. Man lär sig oftast mer av att pröva sig fram. Har berättat för alla mina vänner och familj att min kompis Maria träffade Maria härom dagen, haha ;)



Kärlek/ Malin

Kommenterat - 2011-09-24 / 21:30:00
Postat av: Annika

Leo är för rolig!!! Vad sa MM??

Kommenterat - 2011-09-27 / 09:20:40
Postat av: Marie Å

Underbart! Och du fick med den fantastiska butiken Raglady i bakgrunden, snyggt jobbat. (Du kan tro att jag kommer tjuvbläddra i boken nästa gång...)!



Kommenterat - 2011-09-28 / 21:25:14  | URL - http://marieakerblad.blogg.se/
Postat av: malin

Ha ha det är så kyligt. Leo kommer passa bra i NY ;)

Kommenterat - 2011-09-28 / 22:11:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: