zzzzZZZZZZzzzöndag

2011-10-09 / 21:43:40


För några dagar sedan, så låg jag här och våndades ett tag...Men fint blev det....
Bild tagen i Hipstamatic...




Ps...det är inte min rumpa som ni ser lite av i nederkant, det är en annan tatuering...:)

"Carried to heaven on angel`s wings
Anthony 991218-100304"

Så blev texten som jag äntligen kunde föreviga på min kropp, tack för era förslag....

Var ute med jobbet igår, kollade på ståupparen Magnus Betnèr, han är så klockren och så grymt underhållande...Efteråt gick vi och tog en öl eller två och sen började mina ögonlock hänga, så jag pallrade mig hem redan vid halv ett, och jag som hade snälla mamma här som sov över. När jag öppnar ytterdörren så utbrister hon " Är du redan hemma?" Det bor nog ingen partyprisse i mig inte...Hursomhelst så spenderade jag och Leo dagen med att cykla till stan och shoppa upp hans födelsedagspengar...Sen in på ÖB en snabbis som ju faktiskt öppnat mitt inne i nordstan...Pocketshop ärades med ett besök från oss också och det blev Niceville (minns ej författaren) och Hittebarnet med Katarina Janoush(eller hur det nu stavas...)Väl hemma har leo lekt med sin nya fingerbike och jag roade mig med att lyfta av skåpluckor i köket och fixa där inne...



Lite väl redigerad (pixlromatic) kanske, jag går nuts på dessa appar jag nu har...

Sov gott...


Kommentarer!
Postat av: Sara T

Jättefina foton!! Verkligen rolig app!! Fint budskap och tatuering!! <3 Kram

Kommenterat - 2011-10-10 / 16:24:05
Postat av: änglamamman

Ohhh vilken fin tatuering, verkligen fin. Styrkekramar.

Kommenterat - 2011-10-11 / 21:10:10  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: susana

vad fin den var. vad är det andra för tatto om man får fråga

Kommenterat - 2011-10-12 / 11:20:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: