Sen sist...

2011-11-03 / 16:52:48


Vart och klippt Leo, han blir ertappad med bildbevis ser jag nu med att pilla på knapparna på spelmaskinen...



Fönstershoppat Zara, snygga handskar...



Och kollat in denna fina blus, i den skulle alla mina fina tatueringar synas bra....



Och shoppat på riktigt ett par gosiga stövlar, fick inse att converse inte funkar längre...



Vart hemma hos vänner, ätit tacos och fått en god öl....



Vart vid graven med en sörjande lillebror...



Fotat vackra höstträd på kyrkogården, jag är beroende av vackra saker på ett annat sätt nu än förut, då Anthony fortfarande fanns hos oss...



Gravsmyckat inför helgen då vi ska hedra dem lite extra som inte längre finns hos oss...







Vart vid graven efter mörkrets inbrott, för att Leo ville se alla ljus och lampor...



Vart och ätit på Egg and Milk, amerikanskt diner...Ljuvligt gott...



Inne på cafeet fanns Leos favoritdricka, Mtn DEW, får gå dit och köpa en nästa lördag eller så.....



Lite loppis har det blivit också och där köpte jag bla denna galna lampa i rosa och brunt....får mig lite att tänka på en korsett...


 
En gammal våg blev det också, som faktiskt fungerar....



Och ljusstakar kan man ju inte få för mycket av, framförallt inte när de kostar en tia och man inte behöver ha dåligt samvete om man byter ut lite då och då....



Grindslanten hittade jag också för en tia på samma ställe...kunde ju inte bli bättre....



Vi har vart och fikat vid kronhusbodarna, det är så fint där...funderar på varför man inte går dit lite oftare...



Kolla in karamell och bakverksboden....men hör och häpna, vi köpte absolut ingenting där inne....



Och till sist, detta är min frukost, lunch och middag idag, för här har ni en magsjuk typ...Tur man inte kan smitta genom datorn...Hoppas bara Leo klarar sig...



Du är så saknad....detta är sjukt fel....Vi älskar dig och de orden kommer att leva kvar även när inte vi gör det...

Avslutar med en underbar låt som jag lyssnar mycket på nu....Chris Medina sjunger till sin fästmö som hamnade i koma innan de hann gifta sig, när hon sedan vaknade hade hon stora hjärnskador....

 http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4&ob=av2e



Kommentarer!
Postat av: änglamamman

Styrkekramar.

Kommenterat - 2011-11-03 / 21:39:03  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: kajsa

så fin hans viloplats är. får man fråga vem som ligger brevid?

Kommenterat - 2011-11-04 / 21:44:45
Postat av: Malin N

Jättefina bilder Maria! Ha ju sett de flesta på What's app men det är roligt att se dem lite större också. Jag får hjärtknip när jag läser och sänder en stor kram till dig och Leo. Vi saknar alla Anthony.

Kommenterat - 2011-11-05 / 11:58:09
Postat av: Jeta

<3

Kommenterat - 2011-11-05 / 15:14:19
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: