Morgondagen....

2011-11-13 / 22:41:37

Imorgon Terry Evans 

Ser fram emot det...Och Leo ser fram emot att få ha en mormor som sover över....

Kommentarer!
Postat av: gertie

så spännande. hoppas...

Kram

Kommenterat - 2011-11-14 / 06:54:40  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Maria Nilsson

Jag har sett Terry Evans på teve flera gånger, i möte med det okända. Han verkar duktig. Hoppas Anthony kommmer fram och visar sig för honom och ger dig en hälsning.

Kommenterat - 2011-11-14 / 08:09:29
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Terry Evans...nu blir jag såååå NYFIKEN.Snälla Maria du måste berätta sedan.Vi är ju många här som läser din blogg som har träffat ett MEDIUM.Kram till dej och Leo.Kia

Kommenterat - 2011-11-14 / 10:10:32
Postat av: Anonym

Hej på er, skulle du till Terry om jag fattade rätt på bloggen?? I så fall va spännande, hoppas du får svar på dina tankar och kommer må bättre av det.



Själva kan jag berätta för dig att vi varit på Mallorca i sept 2 veckor, GC blir väl tidigast nästa höst, har ju ingen mer betald semester och det blir ju dyrt att åka då.



I alla fall får ni hanka er fram så gott det går, och som jag ser ni gör också.



Kramar Marie.B ♥

Kommenterat - 2011-11-18 / 15:50:26
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Maria,vi är många som är oroliga för dej.Vill du inte blogga så kan du väl skicka ett kort mejl till mej så att jag vet hur läget är.Kram till er.Kia

Kommenterat - 2011-11-29 / 11:53:49
Postat av: Tonie

Hej Maria,hoppas du mår okej,saknar dig här,men vet också att vi har en jobbig tid nu med julen framför oss.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Många kramar från mig.

Kommenterat - 2011-12-01 / 09:04:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: