Seg lördag....

2011-07-16 / 15:04:46
Idag är vi slappa, softa i sängen med data, tv och Nintendo Dsi har vår dag bestått av...Vi tänker om en stund ta oss till graven, Leo får äta sitt mellanmål där medans jag gör iordning bland blommor och blad....Dock är jag lite orolig för att bli kissnödig på vägen dit...detox handlar ju om att rena kroppen, få ut gifter...Ok, i get it...


Leo längtar och längtar tills nästa Usa-tripp...hans enda krav är att maten Panda finns där...favoriträtten Orange Chicken är saknad...försöker förklara för honom att ett år kommer att gå fort och han förstår vidden av det när han insåg att vi redan vart hemma i en månad...Countdown....
Kommentarer!
Postat av: Anna-ängeln Lova, Alvin och Lykkes mamma

Tack för titten , det var ett tag sedan nu. Men jag har inte glömt er såklart.

Hur mås det och hur gås det? (Nu börjar jag rimma också ser jag)Här flyter allt på, upp och ner upp och ner men Lykke förgyller oss mycket. Kram

Kommenterat - 2011-07-17 / 12:43:27  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: