Trött onsdag...

2010-09-22 / 21:38:48

Tack för alla positiva kommentarer om min värdefulla nya gaddning....

Från det ena till det andra...det kom ett brev i lådan igår, ett stort sådant från Bonniers...När jag öppnar så ligger det en skvallertidning däri...
Jag är en sucker för dessa skvallertidningar och har varit i många år. Det roliga var att Anthony började bli likadan. När jag kom hem från jobbet så kunde han komma emot mig med frasen " Beckham och hon denna-där ska skilja sig"
Gåtan är löst vart tidningen kommer ifrån, finfina Malin har gett mig en prenumeration...Tack snälla du...ni är så goa mina vänner....

Kommentarer!
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

det är ju rätt kul med skvaller egentligen. sen får man sålla lite bland allt man läser men jag läser GÄRNA skvaller. Och vad snällt med en prenumeration också.Snälla vänner du har, som bryr sig så mycket om dig. Kram

Kommenterat - 2010-09-22 / 22:51:46  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: gertie

Härliga överraskningar du får. Lite skvaller är aldrig fel. Kram

Kommenterat - 2010-09-23 / 20:39:34  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: