Fredag...

2010-09-03 / 16:09:11



I morse bestämde jag och Leo att idag efter skolan skulle vi ta en promenad upp till Skansen Kronan
, vi har turen att bo väldigt nära, är så himla vackert där. De har guidade turer,brunch och våffelbuffè. Tänkte prova på våfflorna längre fram med Leo...
http://www.skansenkronan.se/



Man kan se hem till oss i myllret av hus....Här satt vi i gräset en stund, solen sken varmt precis då, och Leo åt sitt mellanmål gjort på Dinkelmacka med kalkon och O`boy...

När vi kom hem väntade denna vackra bukett på oss...
Tack underbaraste Marie, jag och Leo tycker om dig med...Leo frågade för en stund sen om varken du eller Emma skulle komma idag...Besvikelsen var stor när det blev ett nej till svar...Men blommorna blev ett fint plåster på såren...Tack igen fina du...







Tack alla mina "riktiga" vänner, mina bloggvänner, tillika änglaföräldrar, och tack ni andra bloggläsare också...



Kommentarer!
Postat av: gertie

Göteborg är en mysig stad. Kitty o jag har varit där några gånger. Då är det förstås Lisseberg som har varit huvudattraktionen. Mysigt med en utflykt ihop med Leo. Önskar er en trevlig fredagkväll. Kram

Kommenterat - 2010-09-03 / 18:02:30  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Marie Å

Åh, det var så lite. Tänkte ni behövde lite uppmuntran efter den tuffa veckan... Blir borta över helgen, men vi kan väl ses till veckan?

Puss&kram

Kommenterat - 2010-09-04 / 11:55:45  | URL - http://wwww.marieakerblad.blogg.se/
Postat av: Emma F

Åh fina Leo!

Kommenterat - 2010-09-04 / 19:02:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: