Anthonys och min storebrors grav under "konstruktion"

2010-10-02 / 19:27:19



Min förstfödde ligger tillsammans med min storebror som lämnade jordelivet för 17 år sedan, båda älskade Ifk, min bror var fotbollstränare, Anthony spelade fotboll och älskade denna sport. När kistan blev buren mellan kyrka och bil, och sedan mellan bil och jordfästning så var det en självklarhet att just Anthonys tränare skulle vara en av kistbärarna...♥



Nu är det ju höst och kallare för varje dag som går, vår och sommarblommorna har fått ge plats åt några som förhoppningsvis klarar kylan lite bättre, mycket ljung har det blivit, någon cyklamen och silverek (heter det så?) Imorgon åker jag och Leo dit för att sätta ännu några cyklamen, i rosa, de är så vackra, precis som änglapojken min som vilar där....
Inatt drömde jag dock att någon hade varit där och stulit allt, önskar så att det bara var just en dröm, en osann sådan. Önskar också att jag kunde vakna ur denna mardröm jag lever i....Om ändå det så väl vore, om....

Kommentarer!
Postat av: Hannas pappa

Mardrömmen upphör samma dag vi lämnar jordelivet...

"massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-10-02 / 20:40:47  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: