Tack alla....

2010-07-09 / 17:58:26


 
Foto by Marie

För några inlägg sedan skrev jag att jag gärna ville låna en cykel, behöver snåla med mina pengar som sjukskriven och kände att jag inte ville lägga flera hundra på ett månadskort. Snälla kollegan Marie lånar mig nu sin cykel medans hon är borta, en skön DBS cykel med riktig damsadel...Måste verkligen skaffa mig en egen cykel någon gång, har inte haft en på en herrans många år. Synd att det är ganska dyrt med cyklar dock om man vill ha en ordentlig...Hursomhelst, passade på att fråga om hon möjligtvis även hade några Lisebergskort att låna ut också, och det fanns det, Lycka....
På morgonen igår ringer fina Marie på dörren och lämnar detta fina kort som hon pysslat, inuti ligger det 300 kr till Liseberg till mig och Leo, och två Lisebergskort...
Tack Annika. S för att du hämtade och lämnade oss häromdagen och tack för den goda maten...
Tack A-C för att du tagit med Leo till barnmedicin...
Tack för alla sms, mail, samtal och besök, och tack för alla kommentarer här på bloggen från vänner, bekanta, bloggvänner.....

Tack alla mina underbara kollegor för att ni är så snälla...
Och TACK Marie för att du till råga på allt cyklade hit cykeln...

Många kramar från Leo och Maria....
En Leo som för övrigt tycker det ska bli så spännande att få se sin mamma cykla, har han aldrig gjort innan, han undrar om jag egentligen kan på riktigt....

 

Kommentarer!
Postat av: Kia

Visst är det härligt med alla dessa vänner som man inte trodde fanns.Sen kan dom som ska vara närmast befinnas sig långt bort och uppträder rent ut sagt för djävligt emmallanåt.Ha en så bra fredags kväll som det går....Ibland funkar ju inget i kroppen.Saknaden är så tydlig i så mycket.Tänk om om .....Kramar Kia

Kommenterat - 2010-07-09 / 20:57:59
Postat av: Hannas pappa, Niklas

Maria,

Det känns som att du har RIKTIGA vänner nära dig! Jag vet hur mycket dessa betyder och det är dig så otroligt väl unt!

"Massmis med"

Niklas, Hannas pappa

Kommenterat - 2010-07-09 / 20:58:24  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: A-C

Maria, hoppas ni får supermysigt på Liseberg. Är på landet fortfarande, hör av mig när jag kommer hem.



PS, förstår om Leo tycker det skall bli spännande att se dig cykla, han är väl superbra på det själv nu så han kanske kan lära dig lite tricks!



Kramar till er så länge.

A-C

Kommenterat - 2010-07-09 / 22:55:25
Postat av: cina

Hej.

Vad härligt med dessa goa vänner.

Att få hjälp och stöd är det du behöver Maria.

Vi är på GC nu och jag tänker på er.

En plats jag vet ni älskar.

Tusen tankar till er.

Besito Cina

Kommenterat - 2010-07-10 / 09:28:47
Postat av: Annika

Tack Maria och Leo själva!!

Barnen pratar fortfarande om Leo och Getingen vid maten, och de har plockat snäckor till honom! Kram

Kommenterat - 2010-07-13 / 14:45:48
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: