Saknaden är så stor....

2010-07-04 / 21:11:34



If i could hold you one more time....

Kommentarer!
Postat av: Kia

Saknaden är inte bara stor Maria.Den är helt enkelt VIDRIG.Känner så med dej,för jag vet och många andra,tyvärr är vi många.Alltför många barn lämnar oss pga sjukdom,olyckor eller annat.Se nu fram mot det ni ska göra snart och sköt om dej.Kram Kia

Kommenterat - 2010-07-04 / 21:46:00
Postat av: Marie Å

Åh, jag förstår att du skulle gjort allt för ett ögonblick till med A. Det måste kännas fruktansvärt svårt, jag sörjer för er skull.



Det var mysigt att du var med i fredags, får dock ses snart igen så vi hinner prata lite mer. Du får gärna låna min cykel!! Åker ju till Italien om en dryg vecka, då får du gärna ha den!



Kram kram

Kommenterat - 2010-07-04 / 21:53:22  | URL - http://wwww.marieakerblad.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: