Jag säger det igen....

2010-07-28 / 08:24:33

Titt som tätt frågar bloggläsare vad som var dödsorsaken, i några inlägg förut har jag skrivit att jag inte vill outa det på bloggen, det är såpass privat, och ärligt talat förstår jag inte vad andra har för nytta av att veta det....Hade jag velat gå ut med det så hade det säkerligen stått i headern...
Han är borta för evigt, och jag förstår inte hur jag ska kunna leva ett helt liv utan honom, jag kommer aldrig få krama honom mer, sitta och traggla med hans läxor, se honon spela fotboll eller resa med honom....Och jag saknar honom oerhört, thats it....

Tack alla som beklagar, tack för alla kramar...
Nu ska jag försöka ta mig igenom dagen....

Mamma saknar dig Anthony


Kommentarer!
Postat av: Kia

Maria,har du tänkt på att det är dom nyfikna som undrar,inte VI SOM ÄR I DIN SITUATION.Vi vet hur helvetet är och då behöver vi inte fråga eller spekulera.Klart att många bryr sig men det finns även dom som helt enkelt "gottar sig i andras olycka"Det finns alla typer av människor,dom med empati och dom utan,jag vet!! Tusen kramar till dej och Leo.Kia

Kommenterat - 2010-07-28 / 09:46:09
Postat av: Nathalie- mamma till Filip

Kan inte heller förstå varför folk måste fråga vad orsaken till hans bortgång va! Jag säger som du, han är borta, och kommer vara borta föralltid! Att tänka den tanken görså fruktansvärt ont i MIG! Men hur känns de inte för dig då, du som hade han med dig från de att han föddes, varje eviga dag .. Tro inte att du är ensam, du har folk runt dig o med dig hela tiden. Tänk bara på hur dina bloggläsare stöttar dig. Jag försöker, även om de kanske inte är till så mycket hjälp! Men Maila mig, om de känns bättre .. Jag vet ju varför du mailar isf.

Du är stark, fruktansvärt stark!



Massa Kramar från mig & Filip.

Kommenterat - 2010-07-28 / 12:25:12  | URL - http://nathaliieby.blogg.se/
Postat av: Marie Börjesson

Hej på dig Maria, ett tag sen jag skrev till dig, men tittar in här lite då och då. Förstår ni fortfarande har det jobbigt, men man får låta det ta den tid det tar, en dag i sänder heter det ju, och sånt här tar tid och kanske inte så konstigt det heller. I alla fall ville jag bara sända några sommar kramar till dig och Leo, och att ni så småningom tar er upp på fötter igen.



Bamse kramar från Marie B

Kommenterat - 2010-07-28 / 12:36:43
Postat av: Maria

Jag förstår inte, som du säger, det är för privat.

Visst, vi är säkert många som undrar just för han var så pass liten.

Men det är ändå inget man frågar,



Hade du velat berätta så hade du gjort det för länge sen..



KRAM ♥

Kommenterat - 2010-07-28 / 20:31:17  | URL - http://www.yamas-my-life.blogspot.com
Postat av: Anonym

...folk är så okänsliga ! Helt otroligt!! Bloggen är utlämmnande som den är i all sorg efter fina A ... Trist men folk gillar väl att "gotta" sig i andras olycka. Och som du säger det är eran ensak och oavsett dödsorsak så kommer han aldrig tillbaka till er ... Massor utav styrkekramar och oändlig kärlek till er . / N

Kommenterat - 2010-07-28 / 22:14:51
Postat av: F R I D A-what it's like to be me

orsaken är oviktig för mig i allafall. Oavsett vad som orsakade detta så är det hemskt! Och jag önskar, som jag tidigare sagt, att du kunde få tillbaka din älskade Anthony.



Massa styrkekramar till dig!

Kommenterat - 2010-07-29 / 20:06:41  | URL - http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: Maria Nilsson

Hej

Att folk frågar varför din son inte finns mer är ganska naturligt. Jag har sett i kommentarer att en del läst alla dina inlägg sen du startade bloggen och det du skriver är ju redan det väldigt privat. Jag tror ingen frågar av nyfikenhet utan bara för att förstå vad som hänt er. Att blogga är ju att lämna ut sig och att man vill att människor ska läsa det som skrivs. Vill man inte att människor ska ta del av ens liv kan man låsa bloggen, jag vet att det går på vissa bloggar i alla fall.

Kommenterat - 2010-08-01 / 12:21:57
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Hur mår du? saknar dina små inlägg trots de är sorgliga men vi delar ju sorgen. du får maila om du vill kram.

Kommenterat - 2010-08-01 / 22:21:41  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Eva T

Hej !

Jag hoppas att du tog dig igenom den dagen och alla de andra efter den 28 nde.

Jag hoppas också att du fått tag på en cykel och att ni har underbara utflykter du och Leo.

Tänker på dig, känner en glädje att jag idag kan beröras av andras glädje och sorg och att någon som jag inte ens känner kan få plats i mitt liv.

Kram

Kommenterat - 2010-08-04 / 10:47:25
Postat av: Niklas, Hannas pappa

Maria,

Jag har inte ens reflekterat kring dödsorsaken - det enda som är definitivt och oåterkalleligt är ju att Anthony och våra andra änglabarn inte finns här nere hos oss och gör världen till en bättre plats.

Välkomna hem!

Hoppas från djupet av mitt hjärta att ni har kunnat få fina upplevelser tillsammans.

"massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-08-04 / 14:38:26  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Hittade hit via Anna- ett barn på jorden, en ängel i himlen. Har läst i din blogg och blir så ledsen. Vill bara skicka en massa styrkekramar till dig!!!

Kommenterat - 2010-08-05 / 07:48:36  | URL - http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Maria Nilsson

Jag menade inte på något sätt att kränka dig med min kommentar om hur din son gick bort, jag ber om ursäkt i så fall.

Det var mer ett sätt att försöka förklara varför, jag tror människort undrar.

Som du sett i de få kommentarer jag har gjort på din blogg, så har jag inte ställt några privata frågor om din son.

Jag hoppas verkligen oxå att ni hade det underbart på er utlandssemester,



Maria Nilsson

Kommenterat - 2010-08-05 / 22:05:01
Postat av: Maria

Tack för era kommentarer....M

Kommenterat - 2010-08-06 / 08:11:37  | URL - http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej igen, det var jag som kommenterade i inlagget forrut och undrade av vad han hade dott. Och jag ber sa mkt om ursakt jag tankte inte riktigt po att ta hansyn till Er sorg. Jag forstar din tanke med att det inte gor sa stor betydelse vad han dog av. Det huvudsakliga och hemska ar att han ar borta och inte kommer tillbaka.. Jag ber for er att ni ska fa mer styrka i er sorg. May God be with you, styrkekramar i massor till dig och Leo.

Kommenterat - 2010-08-07 / 00:04:32
Postat av: Anna

Hittade hit till din blogg idag via mammamelissa.

Jag funderade inte en gång innan jag läste detta inlägg på varför, och ja funderar fortfarande inte på det men när ja läste en kommentar här om att de som varit i samma situation förstår medans andra gottar sig i andras hemska situationer det kan ja inte förstå.

Förlorade ett syskon en bit in i min mammas graviditet, men har själv inte förlorat ett barn men ja känner fortfarande med dig och alla andra som gjort det!

Men har man aldrig varit med om det kan man inte förstå, det är nog därför många har frågor för att lättare kunna förstå vad du och din familj känner, det är nog inget illa menat.



Stor kram till dig och din familj!

Kommenterat - 2010-08-19 / 13:45:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: