Oh lord

2016-02-14 / 22:05:00
 
Finns där en Gud? Jag har många gånger svårt att tro det...
Kommentarer!
Postat av: Kia(ängeln Simons mamma)

Hej Maria,exakt så sa jag när Simon gick bort till vår präst-Det finns ingen Gud!!!!Kan du tänka dej vad prästen sa då.Jo,hon sa att han finns inte för mej heller när han tar barnen ifrån oss.I fredags var det åtta år sedan vår älskade gosse lämnade oss och någon godhjärtad hade satt rosor vid graven.Hoppas att ni mår bra du och Leo.Kramar Kia

Svar: Nä fy bövelen. Många kramar, kärlek, styrka och mod.
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2016-02-21 / 18:09:11
Postat av: Åsa

<3 <3 <3
Maria... Jag saknar ord. Drömde om dig inatt, gav dig bara en enda lång och stor kram <3 <3 <3

Som alltid när jag ser en ny blogg letar jag upp de första inläggen, där syftet med bloggen oftast finns. Har gråtit mig igenom din blogg. Började igår. Har fortsatt idag.
Så förfärligt sorgligt, Maria. Stark är du. För visst är det så, en vet inte hur stark en är förrän det att vara stark är det enda valet.

Tack för att du delar med dig av din sorg, saknad och otroliga smärta. Önskar jag kunde trolla bort det värsta. Hoppas innerligt det blir lättare och lättare att bära med åren. För både din och Leos skull.

Kraaaaaam <3

Svar: Många varma kramar Åsa....tack för dina fina ord....
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2016-07-10 / 12:51:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: