Julafton

2015-12-24 / 09:31:00
Jag har inte sedan jag var i 10-årsåldern gillat julen. Så för mig har det inte varit ett tillfälle att längta till, en vecka att äta julmat hysteriskt, det har heller inte varit en lockelse att springa på stan den 23 december för att hitta de där sista klapparna tillsammans med tusentals andra människor. Visst, jag köper julklappar, för det hör till, men jag är klar med alla innan höstterminen i skolan börjar, julmat äter vi inte för vi har skapat vår egen tradition. Och vissa år innebär traditionen även att lligga på en sandstrand på julafton....kanske har vår typ av firande under alla år gjort att det blir ytterst lite lättare att överleva julen. Men gudars så mycket jag ändå saknar Anthony, så vansinnigt mycket...hoppas ni får en fin jul, ta vara på varandra....
 
 
 
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Ja. Han är så saknad

Svar: Ja, av dig, mig och många andra.
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2016-02-14 / 21:10:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: