5 år

2015-03-03 / 18:12:22
 
Imorgon är det 5 år sedan jag såg dig Anthony, 5 år sedan som på ett sätt känns som de har gått fort, samtidigt som det har gått en evighet. 5 år sedan jag fick krama dig och höra din röst och 5 år sedan jag fick laga mat till dig...men jag är idag 5 år närmare dig. Fan vad jag saknar dig...
Kommentarer!
Postat av: Eva

Kan inte fatta att det är 5 år sedan som jag läste om din fruktansvärda sorg. Tiden går så fort, men det känns ändå som den stannat. 9½ månad sedan min Kim blev en ängel. Kram

Svar: Kram
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2015-03-03 / 20:44:02  | URL - http://nouw.com/EvaEn%C3%84nglamamma
Postat av: MissManic

5 år redan.. Det känns verkligen inte så länge.. Hans dagar måste vara fruktansvärda.. Men jag tänker ofta att det var bra att han fick äta det han ville, då kvällen innan...

Kommenterat - 2015-03-04 / 07:31:38  | URL - http://missmanic.se
Postat av: MissManic

5 år redan.. Det känns verkligen inte så länge.. Hans dagar måste vara fruktansvärda.. Men jag tänker ofta att det var bra att han fick äta det han ville, då kvällen innan...

Svar: Hans dagar måste vara fruktansvärda? Ja det är skönt att tänka på det ibland. Hur trött jag än var så gick jag till affären för att jag ville göra honom glad...åh vad jag saknar honom.
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2015-03-04 / 07:31:58  | URL - http://missmanic.se
Postat av: Kia,ängeln Simons mamma

Ja Maria vart tar åren vägen?I februari var det 7 år sedan vår älskade Simon gick bort....nu skulle han vara 20 år!!!! Fattar inget....vad hände???SAKNADEN är vidrig.Vi kommer för alltid sakna och längta efter våra fina killar.Ta hand om er....kramar Kia

Svar: Ja det är galet, fattar ingenting, skrämmande. Kram
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2015-03-05 / 22:31:47
Postat av: K

Det här med sorg gör så ont. Det är nog bara tankesättet som kan få en att "må lite bättre" Kram

Svar: Kram
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2015-04-02 / 10:13:14  | URL - http://www.kinsblogg.blogspot.se
Postat av: Helena Nord

Fem år. Samma för mig. Fem år som är svåra att förstå sig på. Hur har jag kunnat överleva? Det kändes helt omöjligt. Ibland har skratt och glädje tagit över. Men det är liksom mot min vilja. Så mycket dubbla känslor. Antar att vi aldrig kommer att få nån rätsida på det.... Kram!

Svar: Kram
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2015-05-31 / 19:07:54  | URL - http://farfarsarv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: