Saknar...

2014-05-03 / 18:38:58
 
 
Om jag fick ha er båda här hos mig, då vore mitt liv komplett....
Kommentarer!
Postat av: Eva Larsson (Teds mamma)

Hej Maria. Längesedan jag läste din blogg. Måste bara tala om att jag också är en änglamamma nu. Min äldsta son Kim är borta. Han trillade ner för en trappa i sin lägenhet och slog ihjäl sig. Han begravdes idag. Nu först förstår jag smärtan att missta ett barn. Hoppas ditt liv är lite bättre nu, även om jag förstår att sorgen över ett barn aldrig försvinner. Hälsa Leo. Kram Eva

Svar: Kram...du vet vart jag finns...
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2014-06-13 / 23:33:18
Postat av: Eva Larsson (Teds mamma)

Det har gått 2½ månad nu, det är tufft. Jag har också en blogg. Började min berättelse när Kim blev en ängel. Läs gärna. Tack för din omtanke. Kram

Svar: Många kramar...jag vet precis hur du mår...kram
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2014-07-30 / 22:07:37  | URL - http://www.nattstad.se/EvaEn%C3%84nglamamma
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: