Resor

2014-08-31 / 14:01:00
 
Förra veckan gjorde jag och leo en resa, en resa på endast en dag förvisso och som bara gick till Malmö...vi hade det så himla mysigt...vi cyklade mycket, gottade oss, åt en lång hotellfrukost...det är så fint att få umgås med Leo...han är så speciell...Men på tal om resor, den resan vi har hitills har gjort, den har varit den  tuffaste jag någonsin har gjort, och troligen kommer att behöva göra...en ofrivillig resa som jag gärna hade sluppit att göra...jag saknar dig Anrhony...
 
 
 
 
Kommentarer!
Postat av: Marie

Du och Leo är världens bästa team! Det är så härligt att du skapar så fina minnen till er tillsammans trots att det mörka och svåra du tvingas bära varje dag. Vi ses imorgon. Puss på er!

Svar: Vi är bästisar...puss och kram
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2014-08-31 / 19:33:53
Postat av: MissManic

Allt gör så fruktansvärt ont, att läsa din blogg, om all saknad, smäärtan av att förlora sitt barn.
Det är sånt som bara inte får hända - men så händer det..
Så orättvist. Barn ska inte dö.
Jag saknar Johanna, min brorsdotter.. hon dog -97 och jag hatar att skriva att hon dog, men vad annars kan man skriva.
Saknar henne. Smärtan.. ♥

Svar: Kram
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2014-09-01 / 17:36:03  | URL - http://missmanic.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: