Inget nytt under solen...

2014-04-06 / 20:45:04
Min sorg och min saknad går hand i hand...Jag sörjer det liv som vi inte fick tillsammans och jag saknar dig så att det gör så ont att det känns som att jag ska gå sönder...Stundtals tänker jag mycket på hur dagen ser ut när vi ses igen...Möter du mig på min väg då? Och senare, mycket senare så möter vi Leo när han kommer till oss. Jag önskar så innerligt, hela tiden, att man kunde göra om allt...Så att du fanns hos oss här i livet...Du fyller 15 i december, tänk om du kunde få göra det tillsammans med oss istället....Det är så himla fel och orättvist att du borta....Gud vad jag saknar dig...
 
 Här tänder Leo ljus för dig i Mariakyrkan, fina fina Anthony...Så djupt saknad....
 
Kommentarer!
Postat av: Mia

Hej Maria. Vilken fin blogg du har och det var ju märkligt att mitt senaste inlägg var just på din sons födelsedag. Men så var det ju en hel del märkliga saker som hände igår...
KraM

Kommenterat - 2014-04-11 / 16:50:21  | URL - http://enbloggomsorg.blogspot.se/
Postat av: Karin

Du är en så stark männska, beundrar dig verkligen. Ursãkta att jag frågar det här.... men hur .... hur dog han? Du behöver inte svara om du inte vill. Kram! <3

Svar: Tack för dina ord. Jag väljer att inte svara på frågan, det är för privat....kram
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2014-05-01 / 10:30:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: