Skolavslutning....

2013-06-18 / 22:47:12
 
Idag har det varit skolsvslutning, leo upprädde med sitt band och sedan gick vi på thairestaurang. Efter det gick vi till Anthony och tände ljus, och satte dit en heliumballongsfotboll
Vi saknar honom så mycket här hos oss, men han finns här hos mig, inom mig, alltid...
Vi älskar dig, och jag är rädd att jag ska börja glömma saker snart.....det vill jag verkligen inte.....
Kommentarer!
Postat av: en annan mamma, Lena

Jag är också så rädd att jag ska glömma....

Svar: Ja usch….det får ju inte hända….
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2013-06-28 / 10:04:08
Postat av: MissManic

Du kommer aldrig , aldrig att glömma. Möjligen tänka på honom mindre - men absolut inte glömma.
Du kommer kunna leva på ett annat sätt, bär honom inom dig för alltid, alltid minnas saker som var typiska honom, men ändå aldrig glömma.
Han vet det, han finns där och vakar över dig och Leo för alltid.
Ni har den finaste skyddsängeln man kan få ♥ ♥

Svar: Tack du...
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2013-07-22 / 16:45:51  | URL - http://missmanic.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: