Änglavingar

2012-10-06 / 20:54:03
 
När man bara får en present så där...En fredagsmorgon....då värmer det i ens inre.....
Kommentarer!
Postat av: Mia

Vilka fina örhängen!
Jag gillar också änglavingar, och stjärnor, Alice är galen på mig.

Vad fint du gjort hemma, och vilka fina fynd du har gjort på loppisar, kan du tipsa om någon?

Ta hand om er!

Kramar

Svar: Det finns ju alltid SaronKyrkans loppis på torsdagar och lördagar. Erikshjälpen tycker jag också är bra...ligger vid Pågen i Frölunda. Googla på det....Och sedan är ju förstås bakluckeloppisen bra....Fast den är bara på sommaren, men dock typ hela sommaren...
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2012-10-09 / 08:45:06
Postat av: Synnøve R

nydelige øredobber å passer godt med litt engle vinger :D
savn etter sine kjære er frykelig <3
Takk som følger meg på ig å skriver så mye fint <3
I mitt liv så sliter jeg med 2 barn som er syke , den ene med en spiseforstyrrelse å den andre psykisk syk (post traumatiskstress ) angst og depresjon (selvskading
Ja livet på utsiden kan se flott ut når man ikke kjenner hele sannheten om sorg og savn
Tusen takk som deler din sorg <3 JS

Svar: Kram fina du....fattade inte riktigt vad spiseforstyrrelse beteyder men det gör inget...Dina bilder inspirerar mig...inredning intresserar mig...jag kan fly från verkligheten genom att ägna mig åt det på olika sätt...det finns en sådan ro i dina bilder...
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2012-10-13 / 11:28:15
Postat av: MissManic

Åh vilka fina!!

Kommenterat - 2012-10-16 / 22:25:52  | URL - http://www.missmanic.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: