Sen sist....

2012-06-07 / 21:51:56
Sen sist så har jag inrett min altan med de små medel som fanns att tillgå...egentligen vill jag ha en loungegrupp men får väl vänta tills rean att införskaffa en sådan...Sedan sist har jag också bakat en del till nära och kära, cyklat mycket både med och utan Leo, sorterat leksaker och slängt saker i smyg. Plockat blommor som jag fann i diket nära kyrkogården. Vart med Leo och klättrat i träd, klätt honom i kortbxor för att senaste veckorna klä honom i långbyxor igen.
Tatuerat mig igen, på presentkortet jag fick av mina kollegor i 35 årspresent...Förälskat mig i en tyllampa på Ikea...fixat ordning mitt badrum och blivit supernöjd med det...Vart på loppis och köpte mig ett gammalt fönster och fastnade för en rolig tavla men som jag aldrig köpte....Bakluckeloppisen i slottsskogen är verkligen grejen...Jag har blvit fotad på andra långgatan medans jag står med en kompis fyndtavla i högsta hugg...
Jag har längtat efter det ultimata vädret som gör att jag kan använda min fina Michael Kors väska....Fastnat rejält för garants nougatsås, den smakar som nogger....Jag har kommit tillräckligt nära en ekorre för att börja tycka att det var lite läskigt...Köpt nya fina sängkläder på Ikea och sedan insett att vi är en conversefamilj som ju inte har några andra skor...
Jag har fått underbara blommor av en vän när jag hade grillfest, och de står sig än....Jag har förundrats över hur saker och ting blir här hemma...Hur hamnade tex Leo vattenmugg där på golvet, bland mina inredningstidningar....Till sist förundras jag av att jag har kunnat bli så pass mycket brunare efter veckor med kyla och regn...Det kan man fråga sig....
Nu fick ni en bildbomb som heter duga....Hoppas ni har det fint, ni där ute som jag faktiskt tycker om....
Märker att bilderna lägger sig helt knas...håll till godo....Bilderna är klickbara...
Kommentarer!
Postat av: Malin F

Hej kära du, det var inte dåligt med grejer du hunnit med sen sist. Du har ett vackert innehållsrikt liv med vänner & familj som älskar dig. Hoppas du kommer ihåg det.



Fina bilder du delade med dig av. Din lilla Instagram-junkie ;)



Kram m

Kommenterat - 2012-06-07 / 22:33:05
Postat av: Sara T

<3

Kommenterat - 2012-06-09 / 23:01:35
Postat av: Anonym

Då var det dig jag såg på långt håll cyklandes på ett fönster! Vilket kap, jag vill också ha ett.



Kramar

Svar: Kul...:) Kände mig som en idiot när jag cyklade med det....Bor du i krokarna också?
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2012-06-11 / 15:28:23
Postat av: Helena

Åh, vilka fina foton! Det på dig på Andra Långgatan är ju superfint! Kram

Svar: Tack Helena...många säger det så jag får väl lita på det...:)Kram
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2012-06-14 / 10:49:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: