Regn

2012-07-12 / 09:26:59
Jag drömde....och drömmen kändes så sann...Ja, sann är den egentligen, det har ju hänt...men det kändes i drömmen som om jag gick tillbaks i tiden och befann mig då allt var som det skulle....Jag drömde om vår allra sista resa, vi var i bulgarien, och Anthony blev magsjuk av hotellmaten...Jag vill vara där igen...med mina båda barn....Jag hade kunnat offra vad som helst för att få ha båda barnen här igen...Igår var jag på kyrkogården tillsammans med en annan mamma som också har ett änglabarn, grattis Ella på din namnsdag....Det tändes ljus hos henne...Sedan begav vi oss till Anthony, vattnade och tände ljus...tog hand om, på det enda sätt som det går att ta hand om nu...Det är så sorgligt....
 
Regnet öser ner utanför fönstret, änglarna gråter...
 
 
Jag saknar dig, mer än någon kan förstå.....
Kommentarer!
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Jag förstår dej Maria,men jag säger som du......ingen kan förstå.Bara vi som har fått erfara detta hemska,ofattbara.Kram Kia

Svar: Ja usch...så tungt det är nu....Kram
anglamammaforever.blogg.se

Kommenterat - 2012-07-13 / 12:13:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: