Hur...

2012-07-29 / 00:36:55

Hur mycket kan man sakna någon? Och hur många tårar ryms det egentligen i en människa? Hur kommer det sig att ett barn livstid är slut före den riktigt gamle människan som känner att han är klar med jordelivet? Hur kommer det sig att livet förväntas rulla på, hur kan världen fortsätta snurra när det känns som om jag står still på precis samma ställe som då...? Hur?

Kommentarer!
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Hej Maria,dina frågor ställer jag också varje dag...hur?,varför?,rättvisa och orättvisa.Leifs farmor"överlevde" Simon.Hon blev 101 år.Tänk vad den gamla damen led av detta.Dessutom överlevde hon sina barn!!!!En väninna sa till mej att Gud plockar dom vackraste blommor först.Naturligtvis ingen tröst
men något måste ju sägas ibland i vår omgivning.Krama Leo från oss,ta hand om er!!Kram Kia

Kommenterat - 2012-07-29 / 10:02:15
Postat av: Mia

Hur lever livet med dig?

Jag ser att du varit inne på Christinas blogg.

Vilka underbara bilder du tagit, verkligen jättefina, när jag kommer på hur man kommer in på din sida ska jag titta på dem övriga.

Hälsa Leo och ha det så gott.

Kramar

Kommenterat - 2012-07-29 / 10:47:04
Postat av: happyvardag

Du söta vän......Den finns nog inga förnuftiga svar, ty det är så orättvist när barn lämnar jordelivet. Tänker på dig vännnen...
Kram Mia

Kommenterat - 2012-07-29 / 19:39:56
Postat av: MissManic

Jag brukar ofta ha dessa funderingar.. Livet är så orättvist många gånger.

Kram <3

Kommenterat - 2012-07-30 / 14:16:03  | URL - http://www.missmanic.se
Postat av: Hannas pappa

Hur mår du nuförtiden Maria?
Massmis med
Niklas

Kommenterat - 2012-08-01 / 22:42:05  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: LIVSGLITTER

Ja något i trä har jag också funderat över, tycker inte om plast :)

Tack så väldigt mycket, det värmer att höra ♥

Kommenterat - 2012-08-08 / 08:50:44  | URL - http://livsglitter.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: