Tomtar, lek och Leo....

2012-01-01 / 22:04:57
Unefär så här känner jag mig idag...upp och ner liksom....
Vi börjar här städa bort julen nu...i år är det ju dags för jul igen....
Våra pyttisar ryker också....ner i lådan med dem....
Idag har vi varit på långpromenad, med stopp på Plikta Lekplats...Leo går här på lina i mörkret...Leolina....
Fint men kallt....
Igår, på självaste nyår, då saknade jag något enormt....Mina tankar i mitt huvud, som ingen annan visste något om just precis då....Att hålla modet uppe för att man har en annan ljusglimt att ta hänsyn till, det hör till vanligheterna.....
Kommentarer!
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Hej Maria,hoppas detta året blir bättre för er.Vi var hemma för första gången denna nyårsafton utan Simon.Dom andra år som har gått har vi varit borta.Visst var det tufft men....Tänkte extra mycket på Anthony den 18:e december.Just detta datum föddes min brors barnbarn,lilla Callista,en ljuvligt söt liten bebis.Snart är det den 9:e januari,Simons födelsedag,alltid jobbigt och saknaden blir extra tung.Kram till er från oss.Kia och Leif

Kommenterat - 2012-01-02 / 19:52:26
Postat av: Alexandra

Tappra tappra du! Skickar massa styrkekramar. Kan som sagt inte föreställa mig känslan... :( Kram

Kommenterat - 2012-01-07 / 18:48:29  | URL - http://whattowear.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: