Med vita skira vingar

2012-01-15 / 22:08:05
Med vita skira vingar föds ett barn till världen
med vingarna de flyger i vindarna på färden
Vindarna kan lyfta den som bara tror
som låter hjärtats dörr stå öppen där ljuset alltid bor
Ett ljus som får glittra i ett barns ögonkast
det kan aldrig slockna, så länge vingarna sitter fast....
Diana Stigson Hadarsson



Saknar dig Anthony...Mycket.....
Kommentarer!
Postat av: Mimmi - Änglamamma till Lilly <3

Hej! jag hittade precis din blogg och jag tänkte bara lämna ett litet avtryck.

Så fin Anthony är!

Kommenterat - 2012-01-23 / 04:17:35  | URL - http://mimmiastrom.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Hittade till din blogg via en annan änglamamma och jag lider verkligen med dig <3 Jag själv är också en änglamamma till två små underbara fina flickor. Det är inte rättvist att en mamma ska överleva sina barn och jag skänker dig styrka att orka fortsätta <3

Kommenterat - 2012-01-23 / 22:15:27  | URL - http://anglamammanelin.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: