Torsdag...

2012-02-09 / 20:54:37
En lillebrors tankar....
En lillebrors omtanke.....
En lillebrors kärlek...
Tack B!
Kommentarer!
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Tänk så jobbigt syskonen har det...men så lätt det är att glömma...dom saknar dom också.Vi har alla våra sargade hjärtan tyvärr.Kram Kia

Kommenterat - 2012-02-09 / 22:51:48
Postat av: Mimmi - änglamamma till Lilly!

Den på pinne är faktiskt köpt på Coop Forum här i stan :)



den andra hängande är köpt i england :)

Kommenterat - 2012-02-10 / 21:04:25  | URL - http://mimmiastrom.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: haha tur hjärnan kan förstå om bara första och sista bokstaven är rätt gör det inget om man byter plats på lite bokstäver :P



fina Leo <3



dags att ta en tur till götet snart tror jag hälsa på eller om ni kan ta er hit. vilket som =)



kram

Kommenterat - 2012-02-10 / 21:12:27  | URL - http://combindinglove.bloggplatsen.se
Postat av: Hannas pappa

Hej Maria!

Otroligt vackra foton...

Jag kände att jag ville förmedla att även om jag numera sällan sitter framför datorn (om det inte handlar om att svara på mejl eller syssla med mina sidoprojekt - mer eller mindre lämnat bloggläsandet(har ju tidigare aldrig läst bloggar) och skurit ner på bloggskrivandet)så är du/ni med i våra tankar i lika stor utsträckning som tidigare. Hannas frånvaro är lika påtaglig som aldrig förr. Fortfarande uppstår stunder då insikten slår undan fötterna på mig. Om inte Sara och Alva hade funnits vore livet med all säkerhet annorlunda. De - tillsammans med Hanna - är meningen med mitt liv. Precis som Leo och Anthony är för dig.

Finns här ska du veta. Alltid.

Massmis med

Niklas

Kommenterat - 2012-02-11 / 22:12:06  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

vad fint.. beklagar verkligen.. får man fråga vad som hände med din son? :(

Kommenterat - 2012-02-14 / 00:34:51  | URL - http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: