Bloggpaus för att....

2012-02-24 / 20:29:04
Det började så här....jag tänkte att jag kunde kurera mig med lite av varje från apoteket....Vi åkte till Skara för att hälsa på en kompis och hennes barn....Och så råkade jag nog smitta dem....
På hemvägen i Göteborg, på centralstationens Starbucks tröstade vi oss med en sådan här....
Priset är ju hutlöst, storleken var mellan...God som attans var den dock...
Tyvärr avhjälpte den goda frappen inte vårt dåliga allmäntillstånd....
En hel del feber har det varit för Leo....
...och lite gammal hederlig bihåleinflammation blev det för mig...Underbart....
Kommentarer!
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Alla människor nyser,fryser,hostar och snörvlar.Leif började på planet hem i onsdags men det försvann.Jag fick frossa idag och började snörvla,får väl se hur det utvecklar sig.Vi har haft en underbar vecka men det fattas någon hela tiden........Krya på er!!!!Kram Kia och Leif

Kommenterat - 2012-02-24 / 20:49:31
Postat av: Helena

Krya på dig!

Kommenterat - 2012-02-25 / 17:08:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: