Alla hjärtans dag...

2012-02-14 / 19:58:29
Idag hade jag tagit semester, på självaste alla ♥ dag...Det firade vi med att gå till tandläkaren med Leo. Allt var i sin ordning....Härlig bild eller hur? I sprutan är det flourlack...
Efter tandläkarens restriktioner på att äta (på 1 h) så unnade vi oss sushi....Godaste snabbmaten tycker jag och Leo.
Vi åkte självklart till Anthony, tände ljus...
....och lade blommor i snön....
Det känns väldigt lugnt på kyrkogården när snön har lagt sitt täcke över alla gravstenar...på denna bilden är det nästan så man kan se alla vackra själar på vägen framför....
Med ens känns det långt bort att kunna gå i mina nya skor som en fin vän köpte åt mig i Usa nyligen, hon betalade 200 kr för dem...Lite skillnad från vad de kostar i Sverige....Färgen är hallonrosa....
Sen åkte vi till mormor med en fin teckning Leo gjort och tulpaner....På det blev det en semla var....
...Och jordgubbar som tro det eller ej faktiskt var söta och goda....
Varma alla ♥ dagkramar till mina fina vänner, ni vet vilka ni är...Ingen nämnd, ingen glömd....
Kommentarer!
Postat av: änglamamman

Massor med Styrkekramar.

Kommenterat - 2012-02-22 / 11:30:12  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: