Lite sedan sist....

2012-04-24 / 22:04:01
Varit hos Anthonys grav och tänt ljus, och Leo plockade en kvist av ett körsbärsträd som han satte i vasen tillsammans med tulpanerna, dessa tuplaner har stått sig i snart två veckor....
Efter kyrkogården åkte vi in till stan för att hämta ut denna canvas på 50x70 i mått, bilden är tagen på vår sista utomlandsresa...Jag älskar denna bilden för man ser verkligen båda barnens lycka i ögonen. Tycker också att det
är så fint att Leo lutar sig mot sin bror som den storebror han är.
Fortsatt göra om lite härhemma, sysselsätta mina tankar....
Vart i Hunnebostrand och Smögen med mina fina vänner och kollegor...Tycker om er....
På väg hem med Leo insåg jag att den här fläkten var ju inte så onödigt ful som fläktar kan vara. Min lägenhet blir ju som en bastu på sommaren....Men fönstershopping fick duga för den här gången, tyvärr...
Kommentarer!
Postat av: Hannas faster Mia

Vilken jättefin bild Maria på dina två pojkar! Foton betyder mycket...Kram från mig!

Kommenterat - 2012-04-24 / 23:19:27
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Vacker canvas på dina gossar.Vi har också en canvas i samma storlek på Simon från Lanzarote nyår 2002.Det är en bild då han går ut i havet med solens strålar som lyser över honom.Färgerna är i blått och lite grått.Båda bröderna har var sitt exemplar.Kortet togs 1 vecka innan hans åttonde födelsedag.Suck Maria....är det allt vi har kvar?Foton och minnen av våra barn.Jag hoppas att alla andra föräldrar som har sina barn hos sig uppskattar barnen för livet är så skört.Hoppas att ni mår relativt bra.Vi har varit mycket sjuka här i vår....kan det vara det trista vädret?Kram Kia

Kommenterat - 2012-04-25 / 20:38:04
Postat av: Tonie

Hej Maria,så fina bilder,själv har jag satt vårblommor på Jimmys grav men dom käkar rådjuren upp,man blir lite trött på det,hoppas du har det någorlunda bra.

Många kramar Tonie.

Kommenterat - 2012-04-26 / 18:47:33
Postat av: Emilia

Va roligt att du gillar min blogg :) värmer mycket när någon skriver så. Ska försöka lägga upp lite fler bilder så fort jag har tid.

Ha de bra.



Kramar Emilia

Kommenterat - 2012-05-01 / 23:19:34  | URL - http://emiliasljuvating.blogspot.com
Postat av: Emilia

Jag bor lite utanför Göteborg. Men tycker att de roligaste loppisarna är där. Hoppas du har lite nytta med listan:)



Kramar Emilia

Kommenterat - 2012-05-09 / 18:44:41  | URL - http://emiliasljuvating.blogspot.com
Postat av: Anne

Fläkten var ju hur cool som helst <3

Hoppas du hade en avslappnad resa

Kram

Kommenterat - 2012-05-09 / 18:48:09  | URL - http://tassartyst.com
Postat av: Anonym

Vilken underbar bild på killarna! Helt fantastisk.



Det var mycket roligt att få SMS av dig sist.

Vi ses snart!



Strykekramar



P.S Christina, Luckas mamma har startat en blogg:

http://mellantvavarldar.wordpress.com

Kommenterat - 2012-05-12 / 10:02:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: