Diverse....

2012-04-09 / 23:24:04
Försöker få ordning på mitt inre och börjar med det yttre, nya mattor till sovrum och vardagsrum och lite annat fix i stilleben. Färglada klockor ska få mig och Leo att börja använda klockan, så var tanken iallafall...Till sin nya klocka så blir han urhäftig i sin Etnies-keps....
Vet inte om det får mig att må direkt bättre just nu att fixa i lägenheten, men det är någonting att sysselsätta sig  med....
Kommentarer!
Postat av: Tebbe

Tusen tack! Det var lägensen, hur gammal är Leo nu? =)

Bor ni kvar i Linné? kram på er

Kommenterat - 2012-04-16 / 09:51:19  | URL - http://lillatt.blogspot.se/
Postat av: Tebbe

Ja tiden flyger verkligen iväg, vad tar den vägen? Klart att Anthony finns kvar i lägenheten, minnen lever alltid vidare.

11 år, det är helt galet. Jag minns så väl när han satt och titta på bolibompa och mös med en i soffan. Fast de kanske han gör fortfarande, han har ju alltid varit så mysig.



Tror vi kommer trivas jättebra här, behöver bara få ordning först men vi tar de väldigt lugnt.

Hehe ja visst är hon lik Peter, dock har hon fått mina hamsterkinder. Kanske inte det hon hade önskat sig mest men ;)



kram på er

Kommenterat - 2012-04-19 / 19:04:33  | URL - http://lillatt.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: