Snark

2011-10-14 / 22:11:37


Har idetorka på bloggen och är alldeles för trött för att vara seriös så jag lägger ut en bild på mig själv med utsläppt hår, för många är så intesserade av att se hur jag ser ut med håret så....

Och detta är resultatet, en trollpacka....

Godnatt....
Kommentarer!
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Trollpacka??Nej,nej Maria.Du är en god mor med ett trasigt hjärta som saknar och sörjer....hade du varit här hade du fått en varm kram från oss.Kram Kia

Kommenterat - 2011-10-16 / 21:07:44
Postat av: Hannas pappa

Ibland behöver vi bara leka! Jo, ang "Magnus - och om han håller måttet - jag tolkade det som att du skulle på dejt och det var därför jag undrade över din formulering!!!!! Människan (läs jag!) är...knasig!

Massmis med

Niklas

Kommenterat - 2011-10-16 / 23:22:14  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: