Less

2011-10-05 / 21:03:04
Känner mig rätt less, av olika anledningar....Anledningar jag inte kommer att gå in på...en av anledningarna vet ni ju...

Var och tände ljus idag, tänkt på hur jobbigt det är med saknaden och tänkt på hur svårt det är att hantera, fortfarande....Cyklade dit i motvind och duggregn, borde ha varit lite uppfriskande men känns precis tvärtom....

Fotade lite av närmiljön på hemväg...Mer genomtänkta bilder än så orkar jag inte bidra med just nu....



Lilla snigel....



Högt över taken...(Linnè)



Två sidor...



...av samma mynt....(slottsskogen)



Gammalt polishus (slottsskogen)



Kasperteater, längtar tillbaks till varma dagar....(slottsskogen)



Och såhär gick det för mina vita skor, när jag klaffsade ut i regnvått gräs för att få den ultimata bilden...vet inte om det var värt det direkt att komma hem med kalla fötter...Tur man har X antal tofflor hemmavid....

Ska nu in och pussa på min alldeles egna odåga, och sen sova förhoppningsvis gott....



Kommentarer!
Postat av: gertie

Bilderna blir riktigt fina.

Visst kan man bli less ibland. Inte bara av sorg utan även av livet runtomkring.

Ha en så bra dag du kan. Kram

Kommenterat - 2011-10-06 / 07:19:59  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: