KommerIntePåNågonRubrik

2011-10-10 / 21:09:46

404 sidor inredning...

På detta sätt finner jag min inspiration till just att ge hemmet ett lyft...Jag bor idealiskt enligt mig, i en trea som ligger centralt, planeringen av lägenheten ger många möjligheter och jag har en möblerbar stor altan trots lägenhetens läge...Jag är glad att jag kan trivas i mitt hem trots att livet tog en vändning som jag inte någonsin kunde förbereda mig på...Jag saknar Anthony varje dag, jag sörjer honom "fortfarande"...Jag kommer alltid att sakna honom, vissa dagar är ett rent helvete och dessa dagar vill jag bara sjunka genom jorden...Men jag försöker att ta mig i kragen, för min livlinas skull...Livlinan är framförallt Leo, livlinan är de vänner jag har som bryr sig om oss, min mamma är guld värd...Men min livlina är också att vi har ett hem vi trivs i, där vi kan känna oss trygga trots de motgångar vi upplevt....

Nu har jag svamlat klart och gör nog rätt i att säga godnatt....


Kommentarer!
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Skickar en jättekram till er!!Kia

Kommenterat - 2011-10-11 / 09:03:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: