Status...

2011-05-12 / 21:22:46
Jag tar på mig en mask, jag ler och skrattar, fast bara utvändigt, aldrig mer på samma sätt inombords...Jag tänker mycket, jag tänker på hur det skulle vara, jag tänker att jag aldrig blir densamma igen och jag tänker att saknaden blir inte lättare att hantera, trots att det har gått över 1 år nu....Ofta tänker jag på att Leo snart går om Anthony i ålder. Anthony kommer alltid att vara en pojke som precis bara fick fylla 10, och Leo är nu inne på sitt 10:nde år...Underbart att ha min Leo kvar hos mig, men sjukt fel att inte ha Anthony kvar...Han finns inom mig för alltid, men han fattas fysiskt...Jag vill ha honom här, och det är nu....inte sen....

Så statusen är väl inte så upplyftande, kommer den någonsin att bli det?

Saknaden är bedövande....
Kommentarer!
Postat av: Hannas pappa

Förstår precis....vi finns här.

massmis med

Niklas

Kommenterat - 2011-05-12 / 22:31:25  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Happyvardag

Du sätter ju ord på det. Det är enormt viktigt. Att bejaka det man känner, även om man ibalnd får gömma sig bakom en mask. Du behöver aldrig tycka att det allt är ok - att livet antagit en ny form som du gillar etc. Du får sörja och sakna så mycket du vill, när du vill och hur du vill. Vi som finns här runt dig tycker om dig vad du än känner, tycker eller mår. Låt det värma din själ något!



Kram Mia

Kommenterat - 2011-05-12 / 23:00:28  | URL - http://blogg.mama.nu/happyvardag
Postat av: D

Livet är fruktansvärt orättvist ibland. Jag kan inte föreställa mig saknaden du tvingas leva med. Massa kramar från mig och min familj.

Kommenterat - 2011-05-13 / 16:38:48  | URL - http://dj4star.deviantart.com/
Postat av: Malin

<3 Kramar <3

Kommenterat - 2011-05-13 / 18:45:44
Postat av: Tonie

Hej Maria,jag går mot mitt andra år utan vår älskade 10-åring & jag kan inte säga att nåt blir lättare,mer som att han flera dagar bara är med oss mer än förut fast han inte är här,men vissa dagar är fortfarande outhärdliga,man längtar bara till det blir kväll & att nästa dag ska kännas bättre.

Ha det så bra du kan,många kramar.

Kommenterat - 2011-05-14 / 09:15:13
Postat av: Kia o Leif Hulin

Saknaden kommer att vara vår ständiga följeslagare Maria.Det gör så ont när man ser jämnåriga kompisar och ordet VARFÖR?????hela tiden far runt i huvudet.Livet fortsätter ju men inte som på ett bananskal för oss.Gråt,ångest,saknad,uppgivenhet spökar fram och åter.Hoppas att du och Leo får ha en bra helg trots allt.Kram Kia och Leif

Kommenterat - 2011-05-14 / 16:31:20
Postat av: Maria

Massa kramar!

Kommenterat - 2011-05-14 / 17:47:14  | URL - http://www.fenix.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: