Söndag

2011-03-13 / 22:44:00

dsc01258 (MMS)

Idag har det blivit en promenad i hamnen i solen. Leo har kastat macka tillsammans med sin kompis. Just på denna plats befann vi oss nyår 2007 om jag minns rätt, vi stod där för att se Gp-fyrverkerierna bra...Jag var så nojjig över att något av barnen skulle trilla i älven, en medmänniska uppfattade min stress, så hon hjälpte mig helt enkelt...hon stod hela tiden och la skyddande händer på Anthonys axlar...det var snällt gjort, och det lugnade mig...jag bloggar inte lika flitigt just nu, jag vet att några undrar vart jag tagit vägen...Det är bara så att jag är väldigt trött...Sorgen och saknaden efter Anthony har tagit överhanden, och energin är som bortblåst...men jag återkommer...

Kommentarer!
Postat av: Kia

Det är väl tyvärr så här vi kommer att ha det Maria.Sorg och saknad tar över helt emellanåt.3 år har passerat sedan Simon lämnade oss men som vi tidigare sagt så finns det ingen "tid för saknaden"Den kommer att vara med oss för evigt,men ev kan den bli lite lättare att hantera.Ha det bra du och Leo.Kramar Kia

Kommenterat - 2011-03-14 / 10:58:42
Postat av: Jeta

Fina du, du skriver så fint och jag önskar jag kunde göra något litet för att underlätta din hemska vardag!!! Skickar massor av kramar <3

Kommenterat - 2011-03-14 / 16:59:35
Postat av: Happyvardag

Vi är här gumman och det är klart att det är svårt nu. Ett år har passerat och man går in i en ny fas. Att acklimatisera sig tar på energi och fokus. Men det finns en ände på denan fas också och så kommer nästa och nästa. Go on girl....



Kram Mia

Kommenterat - 2011-03-14 / 20:10:24  | URL - http://blogg.mama.nu/happyvardag/
Postat av: änglamamman

Många styrkekramar.

Kommenterat - 2011-03-14 / 22:21:46  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: