Kan inte sova...

2011-03-04 / 00:50:14
...trots en insomningstablett i kroppen...ligger och lyssnar på den här mycket
http://www.youtube.com/watch?v=nmeN6mAUDRw

Ni som var här och vakade i början i början, har nog hört den spelas om och om igen...den betyder mycket...jag lyssnade mycket på den när Anthony precis hade gått bort...Jag har sådan ångest, vill inte sova själv...önskar jag kunde ringa någon som kunde komma över, sova över...men ni sover väl....och jag vill inte störa...
Kram mina vänner
Kommentarer!
Postat av: happyvardag

Hade jag bott närmare hade jag kommit på dirren! Det är helt naturligt att ångesten kommer tillbaka och att man återupplever allt igen - som om det var precis nyss. Du är i min tankar och jag sänder de varmaste till dig. Hoppas de ska omfamna dig och värma dig något.



Kram från Mia

Kommenterat - 2011-03-04 / 06:30:35
Postat av: Maria

Tänder ett ljus för Anthony idag och skickar en extra tanke på dig och Leo idag. <3 Ta hand om varandra! <3

Kommenterat - 2011-03-04 / 07:59:40  | URL - http://www.fenix.bloggplatsen.se
Postat av: Jeta

Önskar man kunde göra mer för dig!!! Jag tänkte på dig igår, vi pratade om er igår och vi tände ljus för er igår!!! Känns så förbannat orättvisst det ni går igenom!! Jag vaknade precis den tiden du skrivit detta inlägg och tänkte på dig!!!! Kramar i massor!!!

Kommenterat - 2011-03-04 / 08:29:52
Postat av: Anna M

Tänker på dig Maria!!! Många kramar till dig!!!!

Kommenterat - 2011-03-04 / 08:51:38
Postat av: Kia

Maria,tänker extra på dej idag.Vet ju hur djävligt det är....vi har kommit in i en "vill inte sova period"Ångesten kommer när allt blir tyst i huset.ingen TV på och alla lampor släckta....då ligger man klarvaken och bara känner att detta skulle bara inte få hända!!!!Idag tänder jag en extra marschall för Anthony hos Simon.Visst är det skit att gå till en gravplats för att hedra sina barn?!Men du vet ju att det finns inga ord...bara tankar och känslor som far runt som en berg och dal bana.Försök att ha det så bra du kan....kramar Kia

Kommenterat - 2011-03-04 / 10:54:49
Postat av: Linda Gullarberg

Har tänt ett ljus för Anthony idag! Kramar till dig <3

Kommenterat - 2011-03-04 / 11:58:26
Postat av: Hannas faster Mia

Kram till dig...ska tända ljus ikväll för Anthony. Tänker på dig Maria!!!!

Kommenterat - 2011-03-04 / 12:33:06
Postat av: Monica

Många extra tankar till dig och Leo i dag.

Kommenterat - 2011-03-04 / 14:52:22
Postat av: Marie Börjesson

Styrkekramar från mig o Benny <3 <3

Kommenterat - 2011-03-04 / 17:13:30
Postat av: Cecilia

Tänkt på dig idag.. Tröstande kramar!

Kommenterat - 2011-03-04 / 21:25:42
Postat av: Linda

Min underbara vän, du kan ALLTID ringa mig, det vet du! Den låten kan jag inte lyssna på utan att gråta, jag minns så väl vilka låtar du spelade....

Kommenterat - 2011-03-06 / 12:56:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: