Solglas och saknad....

2011-06-10 / 09:20:46


Nu har jag glasögon så att jag klarar mig, det har blivit ett par Rocawear, ett par Polo Sport och ett par Levis, nu ska jag väl klara mig ett tag...dock är det ju en förbrukningsvara....Jag saknar den lille mannen på bilden till tusen, längtar tills jag får komma till hans viloplats igen, har aldrig vart ifrån den så här länge...
Tack för alla fina kommentarer, tack för att ni tänker på oss...Å tack för att ni finns...
Kommentarer!
Postat av: Kia

Vi är många just nu härhemma också som mår dåligt Maria.Skolavslutningar gör så ont när man inte har dom älskade hos sig.Skönt ändå att ni har det bra.Simons klass har varit i Stockholm och nu på tisdag slutar dom 9:an.Vi ska uppvakta Simons bästa kompis syster som tar studenten på onsdag.Känns bra.Det hade varit självklart för Simon så då gör vi det.Kram till er båda.Kia

Kommenterat - 2011-06-10 / 20:22:01
Postat av: Hannas pappa

Dito på det sistnämnda Maria.

Massmis med

Niklas

Kommenterat - 2011-06-11 / 23:16:43  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: