Första semesterdagen...som regnade bort....

2011-07-09 / 00:20:44


Igår var vi vid graven runt 22 tillsammans med mormor, för att kunna se hur fint det blir med alla solcellslampor, men det var egentligen för ljust, men ovan ser man lite av en lampa som Anthonys pappa ställt dit...sen filmade jag en snutt på en lotusblomma som jag köpt, den ändrar färg  hela tiden...Men jag fattar inte hur man får in film här, någon som vet?

Bjuder på favoritlåten just nu
http://www.youtube.com/watch?v=5al3HVGWlAU

Framförd av två ungdomar....Men egentligen är det Lars Winnerbäck och Miss Li som gör den, ta er tid att lyssna på den, hela texten....

Tack för era förslag som trillar in...jag har några stycken som kunde kännas aktuella...Men jag tar gärna emot fler förslag, sitter ni någon dag och inte vet vad ni ska göra, rastlösheten kryper i er...då kan ni hjälpa mjg att hitta citat eller ordspråk...

För övrigt älskar jag min cykel, igår cyklade jag och Leo till graven för att kolla in det när det är mörkt, vi mötte även mormor där...Det är en sådan frihetskänsla att ha cykeln, och leo säger ofta att det är så roligt att jag cyklar med honom....Jag har ju inte haft cykel sedan innan jag fick barn så därför har jag aldrig cyklat tillsammans med Anthony, det är lite ledsamt att tänka på nu....

Nu börjar insomningstabletten ge sig till känna och jag vet inte riktigt vad jag skriver längre så kan ju vara läge att avsluta...godnatt

Kommentarer!
Postat av: gertie

förstår du är glad för din cykel. Från punkt A till B utan att passa tider. Lycko dig som har semester. Jag får vänta i en vecka till. Kram

Kommenterat - 2011-07-09 / 18:39:18  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: