Lördag

2011-07-10 / 00:27:47
En kompis var hemma hos mig igår, och visade mig detta klipp från Youtube...Skratta var precis vad jag behövde, Conny här beter sig ju lite halvgalet utan tvekan...Kolla in om ni vill få ett gott skratt, eller är det bara jag som har taskig humor?
http://www.youtube.com/watch?v=uWd9Rso0aq0

Hemma från en grillkväll hos fina Madde i mammagruppen jag går i, VSFB...En trött Leo och en mamma med huvudvärk här så sängen kanske vore en bra idè...
Tack för era textförslag, keep it coming...
Kommentarer!
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Hej Maria,har haft och har en otrolig jobbig tid nu med sjuka föräldrar.Det där med gaddning,ska själv göra det när jag kommit i någorlunda fas igen.Funderar på ett hjärta på ena skuldran med texten Älskad uppe till vänster och Saknad till höger "SIMON" i mitten och födelseår och dödsår underst.Det är bara en planering just nu.Hoppas att ni kan använda cyklarna mycket i sommar.Kram Kia

Kommenterat - 2011-07-10 / 13:43:12
Postat av: Hannas pappa

Ang "gaddtexten": Hur resonerar du? Ska det vara ngt med ankn till Anthony eller ska det vara något som generellt kännetecknar ditt liv som det ser ut nu?

Oavsett är jag helt säker på att du finner precis den text du vill ha kanske när du minst anar det...

Massmis med

Niklas

Kommenterat - 2011-07-10 / 15:37:07  | URL - http://hannagull-wordpress.com
Postat av: Happyvardag

Hej Gumman....



Vilken underbar idé med solcellslampor. Varför har man inte tänkt på det liksom. Mina textförslag är inte så unika men jag gillar två strofer väldigt mycket: "För alltid en del utav mig..." och "Någonstans inom oss är vi alltid tillsammans".



Sötnos, du når mig på [email protected]

Kram Mia

Kommenterat - 2011-07-13 / 14:13:41  | URL - http://blogg.mama.nu/happyvardag
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: