Lite av varje....

2011-07-20 / 22:30:26
Vi åker till Anthony och Leo vill ha med sig sin nalle dit, han behöver få luft hävdar han, vi stoppar om honom noga i min tygkasse för att han inte ska frysa....





Anthonys nummer på fotbollströjan, mitt lyckonummer...Han valde detta nummer för att det var just mitt lyckonummer har jag fått veta i efterhand från tränaren...Fina pojke...



A som i Anthony...




Det obligatoriska vattendrickandet på kyrkogården, vi har kollat upp innan så att man kan dricka det...



Leo vill att nalle ska få hälsa på hans storebror, det var så länge sedan de sågs nu...



På hemvägen blev det en svalkande Slush...Leo fick brainfreeze ett antal gånger....



Leo ville ha med denna bilden på bloggen, detta är hans nya favoriträtt: Keso, tonfisk och ett lass kokta grönsaker....Keso och tonfisk är jag också svag för, så det är bra att han lärt sig äta just det (tog några försök), det gör vardagen lite enklare när man är så där trött att man inte vet vart man ska ta vägen efter en tung arbetsdag och en lång skoldag. Snabbt och lätt....

Sov gott!


Kommentarer!
Postat av: Hannas pappa

Ni kanske kan lära mig att äta tonfisk Maria....

Känslan av att ett kyrkogårdsbesök ingår som något "vanligt moment" i "vardagen" är...makaber...

Massmis med

Niklas

Kommenterat - 2011-07-21 / 18:56:05  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: gertie

Även om jag inte kommenterar så ofta längre så är jag med och läser vad du skriver. Hoppas du och Leo har en okej semester. Kram

Kommenterat - 2011-07-21 / 21:34:24  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Maria Nilsson

brukar följa din blogg. ber om ursäkt hade missuppfattat att du hade en liten son oxå som vill ha med sig sin nalle, vad gulligt, hur gammal är han kramar

Kommenterat - 2011-07-24 / 18:55:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: