Inte visste väl jag....

2011-07-17 / 23:51:03
....att du skulle gå först...jag går runt i mitt hem, och tittar på bilder på dig, på dig och Leo tillsammans, ni leker och skrattar...och det sjunker in mer och mer att du kommer ju aldrig tillbaka...Och med ens blir livet så tungt att leva, trots att jag har en fin liten pojke kvar....Jag känner den där ångesten jag kände i början av denna resa, den där ångesten som gör att jag inte vill äta, jag mår inte bra av att äta...Det sätter sig bara som en stor klump i bröstet och paniken växer inom mig medans maten sakta tar sig neråt...Det är inte kul...Det är stressande, det är förbannat ledsamt...Jag blir ledsen på mig själv när jag skriver detta...Avslutar med en bild på ängeln....



En bild säger mer än tusen ord...
Jag älskar er mina barn, jag saknar dig Anthony, oerhört....
Kommentarer!
Postat av: Hannas pappa

Önskar att ingen skulle behöva uppleva de känslan Maria...

Massmis med

Niklas

Kommenterat - 2011-07-18 / 21:38:17  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Victoria

Hej Maria, jag har läst lite i din blogg, jag blev så ledsen när jag såg att du förlorat din son!

Jag kan inte föreställa mig din saknad och sorg, jag hoppas att det en dag ska kännas bättre och att du ska minnas honom med glädje för att han fanns.



Du frågade om var man ska bo i Florida - jag har inte så mycket att komma med tyvärr. det enda jag kan rekommendera i shoppingväg är att bo i Fort Lauderdale-trakten och gärna nära Sawgrass Mills, det är en stor shoppinggalleria och jag är nästan helt säker på att Panda Express finns där i deras Food court :o). Däremot är jag osäker på om Coldstone finns där, det var ett tag sedan jag var där så minnet sviker. Angående att åka kommunalt har jag faktiskt ingen aning, det går bussar vet jag men inte vart och när. Det absolut bästa är att hyra en bil, det är mycket billigare här än vad det är i Sverige.



Vill ni "riktigt in i smeten" är det Miami som gäller, där finns mycket att se och göra men vi är nästan aldirg där eftersom allt vi behöver finns här uppe i våra trakter.



Jag hoppas att jag kunde hjälpa dig lite i alla fall. //Victoria

Kommenterat - 2011-07-19 / 00:15:43  | URL - http://sunnyswede.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: