Fan vad jag saknar dig...

2011-07-26 / 00:51:54

23444_3846817671 (MMS)

Fan vad jag saknar dig, ni skulle ju alltid vara två...Snart har jag inte sett dig på 1.5 år, tiden bara går, utan att göra smärtan uthärdlig...det går inte med ord att beskriva hur ont det gör...jag är så trött på att svara på frågan " hur är det". Svaret är alltid detsamma " jo det är ok"... Men det är inte ok, det är skit, det är för jäkla orättvist...Jag får lust att skrika " varför just MITT barn?"....men så kan man ju inte säga...Jag älskar Leo, men jag känner mig inte hel längre... En del av mig kommer alltid att fattas...

Kommentarer!
Postat av: Maria

Det gör så ont att läsa din blogg. läsa om Din saknad!

Det får mig att undra vad jag har som får mig att må dåligt.

Men jag vet innerst inne. men det känns så litet i jämförelse.



Jag vill så gärna kunna säga något. något som för Anthony tillbaka till er - tillbaka till där han hör hemma.

Barn ska inte vara i himmelen. Det är så fel.

Men nu vet jag att det finns en fin kille som ser efter Johanna.

Fasters fina tjej <3

Kommenterat - 2011-07-26 / 08:46:48  | URL - http://www.yamas79.blogspot.com
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Saknaden av våra barn är ett stort sår som aldrig kommer att läka.Visst är det svårt för utomstående att förstå men jag är evigt tacksam för att det finns människor med empati.Dom andra som kommer med idiotkommentarer typ----Nu känns det väl bättre?Det har ju trots allt gått 3 år!!!!Eller---Se upp så att ni inte sörjer ihjäl er!!----Tänk på att ni är inte ensamma med ert öde osv osv Dom människorna har vi "tagit bort"Vi lever efter vad en journalist sa:En dåres tal besvaras tigande!!Effektivt.Krama Leo från oss och "Carpe Diem"Kia

Kommenterat - 2011-07-26 / 09:45:02
Postat av: sofiea

vacker han var din son anthony

Kommenterat - 2011-07-26 / 21:13:24
Postat av: Sara

vore superkul om ni kunde komma =) vi iväg 3-6 men annars gå det bra =)



alltid skönt komma hemifrån en liten stund, se lite nytt.



kram

Kommenterat - 2011-07-26 / 22:17:18  | URL - http://www.combindinglove.bloggplatsen.se
Postat av: Hannas pappa

Fick samma fråga för bara ett par timmar sedan...Mitt svar var samma som ditt men...vem försöker man lura...?

Massmis med

Niklas

Kommenterat - 2011-07-27 / 20:06:08  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Annika

Hej Maria! Vad kul att du fick tag på en cykel! Hoppas att du har kunnat ta sommaren i din egen takt och att ditt hjärta ska hålla ut... Tänker på er ofta, vet att det inte hjälper men ändå. Vi åker til Spanien i morgon och ska njuta av min sista sem vecka.. Vi ses näste tisdag!! Många kramar till er Annika

Kommenterat - 2011-07-31 / 19:58:40
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: