Torsdag...

2011-01-27 / 15:00:09
Tack för era hejarop, träningsvärken, jo, den kom som ett brev på posten...Nyss hemkommen från Anthonys viloplats, en viloplats som mestadels består av fastfrusna saker...låt det bli vår snart så jag kan uppbringa någon slags ordning snart igen hos honom....
Nu ska snart lillebror hämtas upp vid skolbussen, jag längtar efter honom....och jag längtar efter min fina Anthony...
Kommentarer!
Postat av: Marie Å

Snart lyser solen över Anthony igen. Och du kan göra så fint, så fint. Det går snabbare än du tror!



Förstår att du har ömma muskler, känner mig också lite lam efter gårdages Bodycombat - men det var ETT pass...



Ha en fin helg kära du, vi ses nästa vecka!! Kram!

Kommenterat - 2011-01-27 / 22:31:46  | URL - http://marieakerblad.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: